benimmdunyamm ne kadar bir ıslaklık oluyor? Bugün ilk defa bende yaşadım 29+5. İç çamaşırımda ıslaklık vardı ve pantolonumda nemliydi çok aşırı değil ama, baya yürüdüm ondan mı oldu yoksa sızma mi var anlamadım pazartesi doktora gidip soracağım
İlk defa oldu birde korktum