İyi aksamlar kizlar , ilk gebeligim olduğu için bilgim yok size sormak istedim , sabahtan beri büyük tuvaletim varmış gibi sızım var , ama tuvalete çıktım on dakika sonra aynı ağrı sızı devam etti arada bıçak batar gibi , bebekte çok setlesip kasılmaya başladı ve.o kasildikca belimden popoma sanki bıçak sapliyorlar , böyle bir şey yasayaniniz var mı sancı mi bu yoksa normal bir şey mi ?