Benm biri 4 du doldurdu digeri 1 bucuk yasinda koruamiza ragmen 3 cuye hamile kaldim 23 haftanin icindeyim sok olduk beklemiyorduk hastaneye gittik rahim agzinda previa esi asagida dediler 2 sazaryandan sonra senin icin olum riski tasid dogmamasi gerek dedi 3 aglarda aklahin verdini nasil kiyardim devlet kurtaj yapmak istedi sagliksiz die kabul etmedimeabbim verdi olhmde ols kabulum dedim canm ve suan tum riskle tasiyorum annesiz kalmalarina goz yummama rsgmen rabbim dedim hayrlisi sen bilirsin ve girdim bu yola suan hareket ediyo karnimda sen soyle ha disardaki evladina kiymissin ha kendin icin karninsakine ikiside cinayet degiilmi evlat degilmi 5 hafralikti bn bu ksrwri verdimde gerisini sen dusun hal cabaliyorum omru vsrsa seninle olur kiyma derim yoksa zaten rabbim alir..