eypo ben de deniz ismini dusundum cok da severiz esimle. Ama is hayatinda tam anlamiyla sıkıntı yasiyor deniz isimliler. Maillerde ne denilir ya da ilk konusmadan once deniz beyle gorusmek istiyorum dersin ama bir bakarsin ses kadin ☺️ Genelde deniz ismini iki isimle koyuyorlar ki kadin/erkek oldugu belli olsun. Ama sonucta gönlünüzden ne gecerse onu yapin 💐