Meliha09 Biz 17 haftalık oğluşumla gecelere akmaya gidiyoruz doğum günü partisine 🎉🎊 peki siz hamilelikte geziyor musunuz benim hiç bir riskim durumum yok genelde normal ve dikkatli şekilde devam ediyorum çok şükür😊🙏
Bayancorek Meliha09 Bol bol gezdim bu haftalara kadar , hiç kısıtlamadan her ortama girdim, 32+3 üz şuan , corona vs. arttı diye artık girmiyorum fazla kalabalık ortamlara, çevremde çok var vaka maalesef. 🌸🤗 Maşallah bu arada size ve oğluşunuza. 💙
Nil2736 Meliha09 son 1 aydır gitmiyorum.ikiz gebelik ve 33. Haftadaym. Ama onun öncesi evde durmadm. 17 haftada bişe yok zaten. Takılmana bak
Meliha09 Bayancorek evet corona arttı bende genelde açık alanlara gidiyorum canım dikkatli olmak gerekiyor😊 teşekkür ederim🙏
Misssitare Meliha09 25. Haftaya kadar gezmekte zorlanmıyordum ama artık evde odalar arası gidip geliyorum🥴 dişarıda gezmek artık çok zor
Ozge Meliha09 maçlara gittim, Trabzonspor kutlamalarına gittim. Her haftasonu bir yere gittim. 5 gün sonra doğumum var ağırlaştığım için sadece kahvaltıya gittim. 😂 Gidiliyor ya aşırı yorulmadığımız sürece sıkıntı yok. 🌸
csmaknc Meliha09 Hep gezdim çok alıştım gezmeye 36 haftalık oldum içim heryere gitmek istiyor ama dışarı çıkıp gelmek baygın yorgun 🥴🥴🥴
serycckdl Bende 17 haftalığım fıldır fıldır geziyorum, Bu zamanları ararız son günlerde ☺️ Maşallah sana ve bebişe 🧿