Arkadaşlar merhabalar. 9 haftalık hamileyim kendimi aşırı yorgun ve bitkin hissediyorum. Öyle ki kendime kızıyorum artık. Sürekli bi halsizlik, bitkinlik. Benzer hftalarda olanlar sizde durumlar nasıl? İleri ki haftalar da olanlar sizde de oldu mu ne zaman geçti ?