Er-ay18 Merhaba arkadaşlar ben ayın 3 ünde beta 73 çıktı adetime 4 gün vardı 13 ünde tekrar verdim 4864.33 yani 10 günde böyle hızlı yükselmesi normal mi acaba
Eldgrn Er-ay18 normal canım bir zaman sonra hızlanıyor yükselmeye ama keşke 2 günde 1 baktirsaydin ama iyi gibi değerin güzel artmış
Er-ay18 -Papatya- teşekkür ederim cümlemizinkini inşallh ikiz midir diye düşünüp duruyorum bundan önce ikizlere kürtaj olmuştum 😢
-Papatya- Er-ay18 çok geçmiş olsun cnm kürtaj zor bende olmuştum 😔 rabbim kimseye yaşatmasın inş cümlemize anne baba olmayı nasip eylesin Allah 🤲🏻