Kızlar oğlum var 3.5 yaşında 7 aylık hamileyim.. doğum yaklaştıkça alışveriş falan yapmaya başladıkça. Sanki oğlumu bosluyormusum. Artık ona vakit ayiramicakmisim doğum yapınca ona haksızlık olucakmis gibime geliyor 🥺 çok üzülüyorum..ister istemez o çok küçük olucak acaba bütün vaktim bebeğe giderse oğlum kötü hisseder mi diye düşünüyorum sürekli. Sizde de varmı bu düşünce 😔🤔