ZeynpDuru Merhaba Aksaray li anneler ben 36 haftalık gebeyim ve doktorum dan memnun kalmadim için devlete geçtim devletteki doktormdam çok memnunum. Ama doğumu devlette yapmayı düşünmüyorum beni yönlendireceginiz bir doğum doktoru varmı. İnova hastanesinde düşünüyorum Türkcan bey pek girmio sanırım doğuma nilüfer yüksel ve Mehmet boz hakkında bilgisi olan yada giden anneler varmı
Kubdenya ZeynpDuru ben türkcan beye gidiyorum giriyor doğumlara da memnunum ilgili sağolsun. Bende 29. Haftaya gircem .1 aydır falan gidiyorum inovaya
Zeyneppp68 ZeynpDuru öncelikle Allah'ım hayırlısı ile kucağınıza almayi nasip etsin doktor Mehmet Boz da ameliyat oldum 1 ay önce 💯 Mehmet Boz tercih size kalmış.
Nesrin6807 Nilüfer hanım dogumda nasıl bilmiyorum ama ben hiç memnun kalmadım Düğünden önce gitmiştim hiç beğenmedim kasık agrım için baktı kist yok enfeksiyon yok dedi eee sorun ne dedim bşe demedii kadın doğum hapı yazıp gönderdi maya hastanesinde nevres şahine gidiyorum memnunum birde nur nihal bülbül hanımı çok öneriyorlar 😊
ZeynpDuru tgcknn bende çok merak ediyorum Instagram dan takip ediyorum ama. Giden annelerimiz varsa bilgilerini bizimle paylaşsın
EdaEge tgcknn kuzenim mehmet bozda doğum yaptı çok memnundu. Bende ayrıntılı ultrason için gitmiştim çok ilgili alakalı biri ve telfnlara da her zaman cvp veriyor. Aksarayda yaşasam doğum doktoru olarak tercih ederdim.
Zeyneppp68 tgcknn Doktor Mehmet Boz çok iyi bir doktor Aksaray da ilk ve son Doktor tercihim diye bilirim hiç bir doktor ameliyatimi yapamadı 1 ay oldu ameliyat oldum önce Allah sonra Mehmet Boz sayesinde ilgili bir doktor.Hic şüpheniz olmasın tekral geçmiş olsun ❤
fatma-nur-in Tugbaavolkann nur hilal a gidiyordm şimdi bende nilüfer hanıma başladm tedirginim sizce iyi bir doktor mu 😶
ZeynpDuru Akaarayda Devlet hastanesin de Ayşe Büşra Önder ve Nazife Kartal Kara yı tek geçerim. O kadar anlayışli ve tatlı dilli doktorlar varmı hala diosunuz
Seymanur68 Maya hastanesinde nur hilal bulbul var o cok iyi birde aksaray hastanesinde fatih demirci var onlar cok iyi
Defne6 Bende nur hilal bülbül öksüz e gidiyorum maya da gauet memnunum cokkk ilgili doktorum dogumumuda orda yapcam Allah izin verirse😊
Zeyneppp68 Aksaray inova hastanesinde Mehmet Boz ve Nilüfer yüksel.Maya kadın doğum hastanesinde Nur Hilal Bülbül öksüz.Aksaray hastanesi (özel) Fatih Demir.Tercih size kalmış
pala123- Devlet hastanesinde nazife Kartal kaya var ben hayatımda böyle güzel doktor görmedim allah ondan razı olsun o kadar anlayışlı ki tüm korkularımı yenmeme sebep oldu. Benim gibi doktor korkusu olan bir insansanız. Kesinlikle ona gidin