Motherbabyy 28 mayısta adetimin 2. Günü ile birlikte gonalf iğneye başladım yumurta geliştirici. 10-12 gün kullandım bu süreçte arada bir kontrole gittim istenilen boyuta gelince çatlatma iğnesi yaptım. 36. Saate denk gelince yumurtalar toplandı anestezi altında, ama hafif yani uyutuluyorsun. Yumurta toplamadan 5 gün sonra adet oldum. İkinci günü e2 ve progesteron değerlerine baktırdım. Hemen o gün ilaçlara başladım. Benimkiler hep haptı. Duruma göre değişebiliyor. İlaçlarıda kullanırken rahim kalınlığına bir kaç kez ve gene e2 ve progesteron baktırdım bir kez. Rahim kalınlığıda istenilen boyuta gelince bir hafta sonrasına çağırdı transfer için. Bu bir haftada her gün iğne vurdurdum kalçadan. 2 temmuzda tek embriyo koyuldu. Bu arada haplara devam ettim kullanmaya, transferden sonrada. Ama maalesef benim negatif sonuçlandı. İnşallah sizin kolaylıkla sağlıkla pozitif olur. Maddi manevi ve psikolojik olarak zor bir süreç ama rabbim yardım ediyor sağlıklı beslenmeye dikkat et paketli asitli gıda pek tüketme. Aklımda olanlar bu kadar 🤗