Merhabalar güzel anneler,20 haftalık hamileyim 2 hafta önce doktor kontrolünde doktorum plesantanin ön duvara yerleşmiş olduğu için hareketleri net hissedemeyecegimi daha 2-3 hafta gibi zamana ihtiyacım olduğunu söyledi,bu durumda olan anneler var mıdır 🧚🏻♀️🧚🏻♀️