14+2 hala bulantım geçmedi. Var mı benim gibi olan. Önerisi olan. Sizlerin bulantısı ne zaman geçti. Çalışıyorum o yüzden bulantılar beni çok zorluyor. Lütfen önerisi olan varsa çok sevinirim. Ayrıca cinsiyetimiz erkek. Normalde kız bebek bulantı yapar denilir ama bende hiç öyle olmadı