Kızlar merhaba. Ben 22 gün önce doğum yaptım. Bebeğim kuvezde ememiyor o yüzden 2 saatte bir süt sağıyorum. Alkolsüz malt içeceği, rezene çayı bolca süt içiyorum ona rağmen iki göğüsümden toplam yarım su bardağı bazen de çeyrek su bardağı kadar süt çıkıyor. Sizce normal mi? Değilse arttırmak için ne yapabilirim?