Srdm Devamlı değil ama arada oluyor ayaktayken bi süreliğine alt karnmda batma desem değil ağrı gibi değişik bişey oluyor dik duramıyorum. 22 haftalığım ne oldugunu anlayamadım böyle bişey yaşayan var mı?
Serap-Yigit Bende baskı oluyor. Biraz ayakta durduğumda sanki çıkacakmış gibi aşağı bastırıyor. Doktora da sormadım. Hep normal dedi muayenelere. 22. Haftadayım yarın 23 olacak Allah nasip ederse
Srdm Serap-Yigit bende tam tarif edemiyorum baskı gibi de aynı zamanda az önce oldu mesela yattım bi yarım saattir hareket etmeye başkadı
Serap-Yigit Srdm inşallah kötü bir şey değildir. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah. Biz de tüm hamileler de
Serap-Yigit Srdm benim de öyle. Yorulduğumda çok ayakta kaldığımda. O da mı yoruluyor acaba diye düşündüm 😂anayız ana kolay değil