Ya kızlar şimdi ben hafif sancım başlayınca yani dayanacak gücüm varken makyajımı yapayım dıyorum normalda yazın makyajım oyle akmaz benım yazın yani hastanede seri ortam sancıda da cok terlemem dıyorum cunku yüzüm terlemıyor sizce o sekılde mi makyajımı yapyım yoksa dogumdan sonramı yani vakit kalır mı halsiz olurmuum