reyhan12 Merhaba hanimlar, bebeğimizin cinsiyetini öğrendik kiyafet almaya başlicaz ama bilemedim yenidogan mi almaliyim yoksa direk 3 aylik kiyafetler mi almaya başlamalıyım ve tecrübeli hanımlar alinicaklar alisveriş listesi olan varsa öneri alabilirim
Mysaa reyhan12 canım birkac paça yenidoğan sonra 3-6 alabilirsin zaten doğdukdna sonra 2 haftaya toparlıyorlar kendilerini 😊😊
Bayancorek reyhan12 başlangıçta 3 ay büyük olur. 3 küsür kilo doğdu görümcemin bebeği şuan 40 günü geçti hala yenidoğan kıyafeti giyiyor. Ayrıca çevremdeki arkadaşlarım doğumdan sonra alışveriş derdine düştüler. Bir kaç parça yenidoğan almaktan zarar gelmez, ben bol bol aldım. Ya kusuyorlar yada beline kadar çıkarıyorlar. 🤷🏼♀️
Kubgkm reyhan12 hastane çıkışını yenidoğan aldım geri kalanlarım birazı 3 aylık birazını 6 aylık aldım