Merhaba arkadaşlar şuan tatildeyim ve reglime 4 gün var göğüs ağrım zaten reglde de olduğu gibi ağrıyor ama bu sefer göğüs ucum baya sızlıyor normalde asla ucunda sızlama açıma olmazdı hatta sıkınca bile acımaz göğüs ucumu pek hissetmem ilk defa böyle oldu acaba havuzdan olabilir mi ya da gebelik mi