İlk gebeliğim 7.haftada kahverengi lekelenmem oldu belli belirsizdi ama yine de doktoruma söyledim hemen kontrole gittim. Doktorum herşey yolunda bir şey yok dedi progestan başladı. Ama serviksin kısa olabilir dedi 26 mm dedi. Cuma günüydü bu olay olduğunda. İçim rahat etmedi pazartesi başka doktora gittim bu sefer. İkisi de bulunduğum ilde özelde çok iyi denilen doktorlar. 2.gittiğim doktor kanama alanı olduğunu gördü. Serviks 36 mm normal her şey dedi. 10 gün rapor,proluton ve progestan ile toparladım. 2. gittiğim doktora takipli olmaya başladım tabi. 2 gün işe gittim. 2. Günün sonunda regl olmuşum gibi kanamam oldu çok korktuk. Yine kanama alanı oluşmuş rahim kenarında. Bebeği etkilememiş çok şükür.Hemen proluton,progestan yine on gün rapor. Bir kaç gün devam etti kahverengi akıntı şeklinde. Kanamam bir gün sonra kesildi. Şimdi 13 haftalık olduk. Doktor risk görmüyorum artık dedi. O dönem bol bol su içtim ve sürekli yattım. Bir de bol bol dua. Hayırlısı olsun inşaallah hayırla gelsin bebeğiniz. Doktorum o kadar iyi açıklamıştı ki içinde bulunduğum durumu hiç stres yapmadım. Stres çok kötü etkiliyor. Stres yapma 🤗