Ovülasyon testlerinden kullanmanı öneririm , bende senin yaptığın gibi adet sonrası hemen deniyordum kalkmıyordum belimin altına yastıklar koyuyordum ama olmadı 2 ay sonra şansa bi sayfayla karşılaştım testlerinden aldım meğer yumurtlama günüm adetten hemen sonra değilde bir sonraki haftaya denk geldiğini gördüm ilk denememde de çok şükür hamile kaldım