Merhaba benim de 37. Haftanın ortalarında aynı şekilde hafif ağrım vardı nişanım geldi ishal de olmuştum. Sonra ağrım şiddetlendi gece yarısı gittik 1,5 cm açılman var dedi 1-2 gün içinde de gelebilir 5 gün de sürebilir ağrın artarsa gel dedi sonra ara ara ağrım oldu ama açılmam artmadı. Daha sonra sezaryen günü verildi ve 38+2 de doğumum gerçekleşti. 😊 bu nedenle belirtiler artarsa mutlaka kontrole gidin.