Baharow 36 hafta oldum bugn karnım o kdar sert ve gergin ki sanki ortadan ikiye çatlıyacakmıs gibi aciyor sağ yan kısımda ğoposu var sanırım orası sanki yırtılacak içten öyle bir acı. Bununyaşayan bar mı ne ki bu. Sancı böyle bişe mi
Serifeeed Baharow benimde öyle aynı haftadayız geceleri daha çok ağrı oluyor sordum bugün doktora normal dedi bana siz yinede kendi doktorunuza bi danışın isterseniz
superstar_00 Baharow Benim çoğunlukla öyle bebek kendini bir tarafa toparlıyor ordaki deriyi yukari kaldırıyor kasıyor kendini sancı şöyle düşünün ki suze elimdeki jopla vuruyorum vurdugun yerde acayip sızlıyor ağrıyor işte sanci öyle bir sey eger duzenli araliklarla geliyorsa bu dogum sancisina giriyor.
superstar_00 Baharow Bende uzanıyorum şu an bile kendini kasmış bir yerde toplanmış kendisine diyorum ya sen kızsın biraz kibar ol ne bu vahsilikler ama kar etmiyor 🤭