h_s_1411 Kızlar şehir hastanesinden randevu alamıyorum önceden 182 yo aradım da doktor tercihiniz var mı filan diye soruyordu ama şimdi hiç bişey sormadan randevu bulunmamaktadır diyor aynı sorunu yaşayan var mı