Merveebuluttt Çok geçmiş olsun, Rabbim evladını sana bağışlasın🙏🏻
18li haftalarda serklaj oldum, nasipse pazartesi 30 haftaya gireceğiz öyle böyle geçti bile günler. Bol şükür, bol duayla nasipse 35ten sonrasını da göreceğiz inşAllah🙏🏻
Kendine ve bebeğine güven, hep pozitif ol, güzel düşün ve iyiyi çağır. Rabbim hepimize sağlıkla, hayırlısıyla vaktinde kavuşmayı nasip etsin❤️🌸