Ogretmen_Anne_ Puset daha ağır gelir diye port bebe almayı düşünüyorum kızlar siz hangisini tercih ettiniz ?
Bayancorek Ogretmen_Anne_ Puset tercih ettim. Arabada daha güvenli olduğunu düşünüyorum. Portbebeden daha kolay bir de bence taşıması. Görünüşü de hoşuma gitmiyor portbebenin. 🌸
Minik_prenses Ogretmen_Anne_ bebek arabası şeklide tercih ettim ben https://www.e-bebek.com/baby-plus-canyon-travel-sistem-bebek-arabasi-v2-p-byp-244002
Emedko Ogretmen_Anne_ https://ty.gl/0v9es62flj bunu aldm cnm . Farklı renk seçenekleri var . Bakabilirsin alt kısımdan. Minderiyle vs geliyor çok tatlı kaliteli baya
hunilimom Ogretmen_Anne_ ilk kızımda port bebe kullandım hastaneden çıkarken felan bundada aynısını kullanicam puset de var ama onun kemeri koptu kullansmicam