Ilahem Arkadaşlar tam 1.5 yıl her ay hamilelik testi yapmış biri olarak söylüyorum. Adetten önce test yapacaksanız mutlaka erken gebelik testi yapın ve predictor markasını kullanın benim hcg 82 küsürdü ve akşam üstü yapmama rağmen 15 saniye içinde çift çizgi belirtmişti. O marka çok hassas bi marka. Kaset tipi testlerde pozitif adetten bi kaç gün sonra belirginleşiyor.