Doğuma hazırlıksız yakalanmak istemiyorum hiç. Hep dua ettim. Kendim de evim de temiz olsun, dolabımda yemeğim olsun. Eşyalarım hazır olsun, karnım tok altım pek olsun! 🤣
Bugün her şey tamam gibi sanki. Az önce de duşa gireyim bari dedim. Sonra kendi kendime o gün bugün mü acaba dedim. Akşamda rüyamda yeni doğmuş ikiz kız bebek gördüm.
39+1den selamlar.
Bakalım neler olacak 🤓