Merhaba anneler 10 gün önce isteğim üzerine spinal sezeryan oldum korkan bir endişe eden anneler için yazıyorum bnde çok korkmuştum ama korktuğun kadarı olmadı içinizi rahatlatmak istedim. İlk olarak damar yolum açıldı ve beklemeye başladım. Ameliyat saati gelince indim ameliyathaneye ilk defa öyle bir ortam gördüğüm için hem telaş hem korku hepsini aynı anda yaşadım. Belden yapılan iğneden kesinlikle korkmanıza gerek yok gerçekten sivrisinek ısırığı gibi hissediliyor. Sonra hemen aşağı kayıp bacaklarımı uzattım sonda uyuştuktan sonra takıldı hissedilmedi. Uyuşmayacağım diye çok korktum ama öyle bir durum tabiki yaşanmadı. Uyuştuktan 5 dakka sonra mideme bir baskı hissettim ve bebeğimin ağlama sesini duydum. Daha sonra çekiştirmeleri hissettim hissediyorsun ama ağrı yok. Bebek çıktıktan sonra rahatlıyorsunuz. 20 dakka sonra falan bnde odama çıktım. 4 saat sonra ilk sıvı mı tükettim. 6 saat sonra ilk yürüyüşümü yaptım. Öyle ilk kalkış çok zor dedikleri için korkarak kalktım ama öyle olmuyor abartılacak gibi değil. Yürüyüş zannedildiği kadar zor değil hemen gazınız da çıkıyor. Nasıl çıkacak diye düşünmüştüm o da çok Kolay . Bol bol yürüyüş sonunda iyileşme kolay oluyor. 3 gün çok şiddetli baş ağrısı yaşadım neskafe bitter çikolata ile beslendim en kötü yanı baş ağrımdı. Oturup kalkmak zor oluyor tabi ama hepsi geçiyor .darısı bekleyen annelere 🙏