2-anne 10 haftalığım ne zaman bitecek bu çile artık hiç bişe yiyemiyorum açım kan kusmaya başladım kaç kere acile gittim hastanede yattım serum yedim ilaçlar verdiler ama yok yani hepsi boş
Fatma4495 2-anne 15.haftamda çok çok azaldı benim ama hiç ara vermeden mide yanması başladı benim 31+3 olduk hala yanıyor 😵💫
yagmurrrra 2-anne benim 20.haftaya kadar sürdü en son 20de bile serumlarlaydım😂🤦🏻♀️ Şimdi 26 hala bazen kusuyorum😂 ama eskisi gibi değil. Şimdide kaynamalar mahvediyor zaten
2-anne Qnl yaradı ama hastanede fazla kalmak istemedim küçük çocuğum var 3 gün yattım hastanede iyi geldi
Qnl 2-anne ayyyy keşke ne taktılar serum bilsen bende yaptırırdım :( zofer serum yaptırdım asla işe yaramadı 😰😰
2-anne Fatma4495 yaa inşallah yaşamam evde küçük bebeğim var zaten bulantı kusmalarla zor uğraşıyorum
Qnl 2-anne devlet hastanesi hariç hepsine gittim 😂🤣 acaba muadil mi yapıyorlar diye en son gittiğim de hastane de ki doktor bazen etki etmiyor ikiz gebeliklerde dedi tek umudum serumdu :( pazartesi kontrol var bakalım başka bi ilaç yazar mı
Zeynppppp Bıktım valla 21 haftamdayım kötü oluyor bulantı sabah kalkıp çıkarıyorum ilacım bitti duramam kesin 😭