Deletedmon099282 Hanımlar adetime daha çok var test yapmak geldi içimden ikinci çizgi silik çıktı, bir saat sonra yeni test yaptım silik çizgi çıkmadı az önce yine yaptım yine silik çizgi çıkmadı yani ilk pozitif son ikisi negatif çıktı bu ne demek yaşayan var mı
minikumutlar Deletedmon099282 test bozukmuydu acaba bide yarın ilk idrarla yapın bende bugün ilk idrarla yapmadım testim böyle siz görüyormusunuz ben bu ay çatlatma iğnesi yaptırdım 13.günüm
haticenurrr Deletedmon099282 erken gebelik testi miydi? bende gecen ay yalancı pozitif gördüm maalesef kanda çıkmadı
Deletedmon099282 minikumutlar test bozuksa ilk test bozuktur ilkinde çıktı çünkü bilemiyorum sizde de var gibi ama insan istediği için var görmek istiyor o yüzden en iyisi beklemek hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🙏
seymanuurr Benim de ilk silik sonra çıkmadı 3 4 gün sonra yaptığım da cıktı geç döllenme olabilir ve sabah ilk idrar ile yapın
Deletedmon099282 seymanuurr ay çok güzel konuştunuz, ben de diyorum acaba ilerleyen saatlerdeki idrarımdan kaynaklı olabilir mi çıkmaması mesela bakar mısınız bu ilk testim
Meleeeda111 Deletedmon099282 bunda var gibi adetinize çok varsa erken gebelik testi alın eczaneden onu yapın bunlar normal kaset test
Bade0022 Deletedmon099282 benim arkadaşımada aynısı oldu bende oda beklemedeyiz hala silik çizgi gördük bende çizgide yoktu kan verdik 2.39 kan sonucu ama adete 10 gün varken kan vermiştik test bozukmuş 24 temmuz bat beklemedeyiz sende bekle inşallah gebesindir kuzum
merve1409 Bence erken gebelik testiyle tekrarlayın. Bende adetimden 8 gün önce erken gebelik testi yaptım çıktı. Kaset testte çıkmadı. Adetim geciktikten sonra çıktı kaset testte
Deletedmon099282 Meleeeda111 yani bunda çıkıp sonradakilerde çıkmaması düşündürdü beni şimdi mi erken test alıp yapayım öyle mi diyorsunuz
merve1409 Deletedmon099282 Varsa çıkar ben ilk idrarımla yapmamıştım normal öğlende öğle aramda yapmıştım hastanede alelacele çıkmıştı 🤗 Hayırlısı olsun 🤗
Meleeeda111 Deletedmon099282 bende erken gebelik testi alıp yazmıştım adetime 5 gün vardı çıktı ama sizin geç dollenme falan olabilir iciniz rahat etmiyorsa yapın ama cikmayinca morel bozuluyor kendi tecrubem
Deletedmon099282 Meleeeda111 evet moral bozuluyor gerçekten ama merak da ediyoruz yarın ilk idrarla yapacağım :)
Deletedmon099282 merve1409 yukarıda attım fotoğraf bakar mısınız ilk testim o ama gün içinde sıvı alıp yapınca idrar seyrek oldu çıkmamış olabilir az önce eczacıyla konuştum yarın ilk idrarla yapacağım :)
crazymommy Sıvı alımı olunca idrarda hcg azalıyormuş canım ondan çıkmamıl olabilir bence. Ben kaset testte yanılan çok az gördüm hakkında hayırlısı olsun erken gebelik yap 2 saat sıvı alımını durdurup 😊
Deletedmon099282 crazymommy canım çok haklısın şimdi eczaneden geliyorum gün içinde akşama doğru düşüyormuş sıvı alımı çok olup birden yapınca seyrek idrar olduğu için görünmeyebilirmiş ben yarın sabah ilk idrarla yapıcam inşallah vardır dualarını beklerim hayırlısı olsun:)