Deletedmom_85 ben 6 yıllık evliyim. İlk sene bekleyelim dedik. Sonra denedik olmadı doktora gittik ve yumurta takibine başladık ama olmadı sonra ara verdik o ayhamile kaldım ama düşük yaptım. Sonra yine olmadı aşılama da yaptık olmadı. Sonra tüp bebek denedik ilk denemede tuttu ama kalp atışı durdu. Bir sene Ke dimi deneyelim dedik olmadı. Sonra tekrartüp bebek denedik. Çok şükür oğlum yanımda. Doğumdan sonra adetim hep düzensizlik. Ve doğdu düzgün ilişki hiç olmadı. Ayda bir ancak. Birde bende dev miyom vsrdı önceki gebeliğimde. Dedim yine oldu adet de düzensiz bu ay uine olmayacak dedim. Eşimle dalga geçerek yest aldık bi de erken test aldık. Halbuki ki 10 gün geçmişti. Testi yaptım hemen çizgi çıktı. Birde korunuyorduk düşün. Ertesi gün kab verdim 5+5 haftalıktı. Şimdi 12 haftalık oluyoruz. Rabbim sizlere ummadığınız anda güzel haberler duyursun. Çok üzüldüm ama hep dua ettim. Hatta kaynanam dedi sen yapamazsan ben yapıcam diye. Öyle şeyler duydum ki eşimin tarafından. Gözünden akan yaşlar çok şükür son buldu. Rabbim sizinde kucağınızı doldursun inşallah.