NOG_06 Kızlar hamileliğim boyunca kendimi tuttum içmedim ama 20 gün oldu doğum yapalı canım çok istiyor sigara biraz da stresliyim, emzirme döneminde içilip içilmemesi konusunda bi bilgim yok ne yapıcam ya 🤦🏻♀️
Kelebekk-0307 NOG_06 hazir bırakmışsınız neden tekrar baslamak istiyorsunuz ki hicbir şeye çözüm getirmiyor olan sağlığınıza oluyor hem kokusu bebeğinizi rahatsız eder
btlbsr NOG_06 ne güzel 9 ay boyunca içmemişsiniz. Lütfen yeniden başlamayın. Emzirirkende bebek sağlığı için sigara kullanımı iyi değil. Üstelik kokusu minicik bebeğe çok zararlı pasif içici olur bi nevi. Nikotin sakızları emzirme döneminde uygun mu bilmiyorum ama onları araştırın. Kafanızı dağıtacak başka şeyler bulun.
NOG_06 Kelebekk-0307 Keşke hiç başlamak istemesem, biraz stresli olaylar yaşadım doğum yapınca hem aile ile ilgili hem sağlık kendimi zaten gebelikten önce bişey olunca sigaraya iterdim yine aynısını yapmaya başladım
Kelebekk-0307 NOG_06 ben hic kullanmadım sizi belki bu konuda anlamıyorum ama bu sadece psikolojik bir kaçış ve zararlı bunu kendinize yapmayın lütfen. İradenizi korumaya devam etmenizi tavsiye ederim