Mayisannesi34 Gulaybayer teşekkür ederim 😊 sezaryen için doktoru bekliyoruz sonda dışında iyi şükür 😬🥰
nesenese Bugün benimde rahim kasilmalarim başladı gece falan suyum gelebilir bekliyorum 38+6, olduk bizde allah hepimizi kurtarsin darda koymasin
FiruzeAlagoz1207 Mayisannesi34 niye sezaryene döndünüz suyum geldi diyince normal yapacaksınız sandım😂😂 sağlıklı sıhhatli kucağıniza alın insallah