Linasu21 Ylmaznurr 13 haftalıgım pozitif im 2 gun ölümden döndüm suan düne gore daha ıyıyım karatinam biter bitmez doktoruma gıdıcem kan sulandırcı kulanılması lazımış bılmıyorum
didemkaya bende bugun test verdim bütün etlerim kemiklerim dökülüyo sanki geçirenler lütfen moral olrak bişi yazsın nasıl atlattınız
Ylmaznurr didemkaya benimde bugün belli oldu sonucum parmak uclarima kadar her yerim agriyo bı ara iyi bı ara kötü oluyorum
Ezgiaktass 36.haftamda covid olduğumu öğrendim,çok korktum ama korktuğum gibi olmadı. İki gün biraz zorluyor ama sonrasında iyileşme süreci başlıyor. Bol bol meyve yiyin,kemik suyuna çorba için. Bol bol dinlenin başka yapılacak hiçbir şey yok maalesef ki.. ☹️☹️
didemkaya Ezgiaktass beynim başım gözlerim sanki yerinden çıkıcak o kadar zonkluyo dizlerim kalçam kemiklerimin içine içine sızlıyor inşşş bende 2 güne atlatırım kemik suyuna çorba içtim fakat oldugu gibi çıkardım midem bulandı nasıl olucak böyle aç aç hiçbişi yiyesim yok allah bebişlerimizi korusun
Selamcanim 28 haftalığım. Bende şuan koronayım. İlk iki gün ölüyorum sandım çok kötüydü. Ama şükür iyileşmeye başladım.
Ylmaznurr Selamcanim ben dün test verdim bugün çıktı ama ölüyorum sandım sanki birileri sırtıma vurmuş gibiydim
gkbyza 24 haftalığım ben de şuan 4.günüm ilk gün çok kustum, 2.gün bişeyim yoktu, dün koku tat gitti burnum tıkandı, şuan burnum açıldı koku gelmedi tat çok zayıf moralim ondan bir tık bozuk ama allahtan bebişim iyi ben de iyiyim…
Masal_oz Bende aynı şekil çok kötüyüm kızlar kusana kadar öksürüyorum Öksürüğün bebeğe zararı olur mu bilmiyorum karnım ağrıdı artık öksürmekten tecrübesi olan yazabilir mi
ik1807 Kızlar 35 haftalıkken oldum yani bayramdan önceki hafta ve 38 derece ateşle acile gittim ve günlerce aşırı ter oldu tat ve koku gitmisti çok sükür herhangi bir sıkıntı olmadı parol kullandım ve doktorum kan sulandırıcı iğne ile coraspin verdi ikisini bir bir hafta kadar kullandım. Hamile covid olanlar kan sulandırıcı kullanmalı diye biliyorum bence doktorunuza bir danışın. Sıkıntısız atlattık sükür korkmayın bol su ve meyve tüketin özellikle erik kiraz kayısı önerdi doktorum. Birde ben ada çayı ve sirke ile gargara yapmıstım ama sakın içmeyin sadece gargara
sibelmas 37 haftalık gebeyim bende bugün pozitif çıktım ve salı günü sezeryan günümdü korkuyorum şimdi sezeryan olduktan sonra bebeğimi bana vermezler onada geçmesin diye kara kara düşünüyorum
didemkaya Linasu21 ben kemiklerimin agrısından başımın çatlamasından uyuyamıyorum 2. günümü düzeldiniz 3. gün mü anlamadım ne zaman gecicek bu agrı valla burda yazılanlar moral oluyor 3 senedir yakalanmadım hamile oldugum döneme denk geldi 😭😭
Linasu21 didemkaya 3 gün iyi oluyorsun bol bol duş alın nane lımon ve meyve tuketın süt kaynatıp için 6 saate 1 parol için
Ylmaznurr didemkaya aynı ben de bu zamana kadar hiç test bile olamadım hamiellikte buldu beni ilacata kullanmak istemiyorum nasıl gecicej bilmiyorum
didemkaya Ylmaznurr ben parol kullanıyorum çok azda olda agrıları ara ara kesiyor doktorum günde 5 taneyi geçmicek şekilde içebilirsin dedi 6 saate bir kullanıyorum annem tavuk suyuna bol sarmısak sogan havuç patatesli çorba yaptı o baya iyi geldi kemik ve tavuk suyu şeyler için kızlar allah hepinize sonrada bana tez zamanda şifa versin
dfnomr Ylmaznurr icebilirsin canım bal da koy içine bir kupa iç abartmadan icebilirsin demişti doktorum bana