RaYaRY Sanal_koala00 iki kere yedim ama ben ettim siz etmeyin kendisi rezalet bir yicek aşırı zararlı
Meliyyke Sanal_koala00 arada canım çekince yiyorum. sigara içip ben hep içiyorum bir şey olmadı diyenler var burda. Zararı noodle mı verecek :)
Selamcanim Sanal_koala00 korkup evham yapmayın böyle şeylere Allah aşkına. Koronayım ben ona bile evham yapmıyorum. Canın çekmiş yemişsin. Millet sigarasını rakısını şarabını içiyor birşey olmuyor da sen noodle yemişsin ona mı birşey olacak.
Sanal_koala00 Selamcanim daha önce gebelik kaybım oldu bu haftalar da bu gebeliğim de de korkuyorum haliyle
afroditt Sanal_koala00 canım o bebiş daha senin kanınla besleniyor senin yediklerinle değil ki. Depodan alıyor yani
Melekxcc Yiyorum haftada bir iki kere şuan 37. haftadayım bence abartmaya gerek yok .Çocuğun sağlığı bir noodle kaldıysa 🤦
Melikerva Sanal_koala00 ben normalde çok severim ama hamileliğimde bi iki defa yiyeyim dedim 🥵🤮 iğreniyorum