Merhabalar 27 haftalık hamileyim 22.haftada detaylı ultrasona girdiğimde raporda “bağırsak ekojenitesi hafif belirgin olup patolojik boyutta değildir” yazıyordu. Kendi doktoruma sorduğumda tek başına bir şey ifade etmediğini söyledi. Bebeğin ölçümleri haftasıyla uyumlu diğer organlarında herhangi bir problem yok çok şükür. İnternette kendi kendine geçebileceği yazıyordu o zaman baktığımda. 5 hafta geçince üstünden bugün kontrolde sorayım dedim fakat bir değişiklik yokmuş. Doktor hala hafif düzeyde olduğunu tek başına bir bulgunun bir şey ifade etmeyeceğini söylüyor. Bu şekilde hafif bağırsak parlaklığı bebeğinde gözüküp doğum yapan var mı? Bebekte herhangi bir rahatsızlık çıktı mı merak ediyorum? Bu arada ikili testimiz temiz çıkmıştı.