mutluanne3510 Kızlar dün denize gittik,biraz fazla abarttım sanırım. Bayadir hareketsizdim. Dün yüklenince biraz Karnımdaki kaslar acıyor resmen. Tutulmuş gibi. Bir sey olmamıştır dimi?
Meliyyke mutluanne3510 bir yere çarpmadıysan bir şey olmamıştır ama suyun kaldırma kuvvetiyle beraber bebek de çok hareketlendiyse ağrı yapmıştır canım :) bir de hareketsizim diyorsun çok çok normal
mutluanne3510 Yook bir yere çarpmadim da uzun zamandır yuzmeyince cok hamlamisim. Karın kaslarım acımış o yüzden 🙈