Ezo59 Kızlar selam 36 haftalık oldum. Ara ara su gibi akıntı gelio ortası beyaz oluyo amniyon sıvısı değildir umarım 39 u görmek istiyorum çünkü. Sizde böyle bişeyle karşılaşan varm?
Merve-bulut @Ezo59 bir kaç saat önce aynısını bende yaşadım 36 haftalığım karnımda ağrıyordu ama doktora gitmedim bebek aşağı baskı yaptığı için akıntı fazlalaşıyor sanırım ama sancınız olursa doktora gidin
Mumu89 Selam kızlar erken dogum riskim var bu ara en cok yaşadığım sıkıntı. Gunde 3 4 kez ic camasiri değiştiriyorum. Normaldir diye düşünüyorum. Zaten doktor kontrolundeyim. Sorun olacagini zannetmiyorum. Amniyon sıvısı olcumu zaten yapiyorlar…
Ezo59 @Merve-bulut sancım yok canım. En son baktıklarında amniyon sıvısıda normaldi. Ama.fazla işte akıntı 😒
Merve-bulut @Ezo59 bende acile geldim kasılmalarım oluyor diye çamaşırımda ıslanıyordu sanırım kaçırıyoruz açılmam yok ama nstde bebeğimin kalp atımı yüksek çıktı serum takılı şuan
Merve-bulut @Ezo59 karnım taş gibi oluyor bir süre sonra gevşiyor dokununca karnına dokununca taşa dokunuyor gibi oluyor zaten anlıyorsun
Merve-bulut @Ezo59 düzensizse doğuma hazırlanıyor bebek diyolar ama bilmiyorum zararı yoktur herhalde