Narnur bununla ilgili sakın internette biseyler araştırmayın insan daha cok evham yapiyor.Bende 6 sene önce aynı sebeple sezeryan oldum hatta ilk doktorum 36 da alabiliriz kan takviyesiyle gircez doguma falan dedi korktum iyice sonra başka doktora gittim ama doğuma nasıl girdiğimi bir ben bir Allah bilirim ya kanamam durmazsa ya kan bulunmazsa ya rahmim alınırsa sanki ölüme gidiyorum öyle bir korku oldu okuduklarimdan sonra ama çok şükür 37+6 da gayet sağlıkla oğlumu kucağıma aldım şuan 2.hamileyim aynı durum yok çok şükür