Merve260313 Merhaba arkadaşlar perşembe günü normal doğum yaptım sütüm henüz çok az yok denicek kadar Ama asıl sorun şuki bebeğimin bezinde çiş yaptığı kısımda 1 damla kadar pembe kan oluyor çişin rengide koyu sarı daha önce böyle bir durum yaşayan varmı
hunilimom Merve260313 yetersiz sıvı aldığı için oluyor canım çişde bol emzirme veya mama desteği verebilirsin
Lulemom Merve260313 kan değilde kristaldir o. Susuz kalmıştır. Sütün azsa mama takviyesi ver. Sarılık yükselebilir
Yasminadem Merve260313 benim kızımda başıma geldi maalesef yeterli beslenemediği için oluyormuş. Ben kendi sütüm için inat ettim ama ilk çocuğum ve kimse bana mana ver demedi. 3. Gün kontrolünde doktorumuz idrar tahlili aldı idrar yolu enfeksiyonu dedi ve bi haftalık antibiyotik serum aldı yavrum. Lütfen mama verin sadece alışmasın diye biberon kullanmayın kaşıkla yada enjektörle besleyin inşallah hemen toparlar
Aslanidikut Merve260313 oğlumda yaşadım sütüm yetmedi mamada vermek istemedim hemen snra bezi kırmızı kristal olmuştu dr hemen mama ver açlıktan dedi . Mamada versen bence biberonla verme alışınca gerçekten tutturmak zor oluyor benim oğlum hiç emmedi 2 ay zorla sağıp veriyordum biberona alıştı hemen