busra14044 Kızlar gebeliğin başından beri sürekli hapşırık geliyor grip vs değilim şiddetli oluyor birden kasığıma kramp giriyor korkuyorum artık bişey olacak diye yaşayan var mı normalde hiç yoktu hapşırık falan 8 haftaligim bu arada
[silindi] busra14044 ben de çok hapşuruyorum doktoruma sordum bir şey olmaz dedi ama ben de çok korkuyorum sancı giriyor çünkü o yüzden alerjilerimi kontrol altında tutmaya çalışıyorum ilaçlarla. Sizin ilaçlık bir durumunuz yoktur ama tuzlu su ile temizleyebilirsiniz
pnar-06 busra14044 yaa tek bende oluyo zannediyodum sizlerde de varmış 6+5 im ve hapşırık tutuyor sürekli benimde kasığıma ağrı giriyo bazen neden oluyo acaba bende sorucam doktoruma
Eldgrn busra14044 tek değilsin hapşırırken kasıldığımız için oluyor o zaten anlık oluyor hapşırırken 8+3
busra14044 [silindi] evet ya aniden kramp giriyor insanı korkutuyor alerjim falanda yok hamilelikle birlikte başladı anlamadım
busra14044 pnar-06 internette okuduğum kadarıyla hamilelik hormonlariyla birlikte burun mukozasindaki salgı artışı hapsiriga neden oluyormuş ama sancılı olması insanı telaslandiriyor tabi bende soracağım ama 2 hafta sonra randevum 😁
Satiyeak Ben hamilelikten once de cok hapsiriyordum 😂 hamileyken daha guclu hapsirmalarim oldu ve burnum cogunlukla tikali😂 hapsirmaya baslauinca korkuyorum kasigima sanci girecek diye ama suana kadar girmedi sukur aman girmesin😓
busra14044 Satiyeak aman girmesin ya bende girmesin diye dua ediyorum ama giriyor belime ağrı girdi hatta bugün bari sert hapsirmasam🙄
busra14044 incircekirdegi93 alerjim yok hamilelikle beraber başladı alerjik olsa daha çok hapsiririm ve başka belirtiler de olur günde 2 defa oluyor çok sert oluyor birden kramp giriyor
Eldgrn busra14044 valla geçsin şimdi o yaşayan arkadaşları daha iyi anladm valla kiloyum diye istiyordum hani kilo almam o zaman diye o kafafadaydim şimdi yine yiyorum ama bulantı mide yanması olunca iç dış karışıyor normale dönsek
busra14044 Eldgrn donucez inşallah mide bulantim azalmaya başladı benim ağzımın tadı da geliyor yavaş yavaş 😁