Eminegul5 aynen bende öyleyim dolap çok kötü kokuyor bana,dolap açıldığında nefes almamaya çalşyrm,bulaşık makinasına artk bulaşık koymuyorum elmde yıkıyorum kokuyor die,ilk haftalarda bi balık yemştim günlerce kokusu gitmedi o gün bugündür balığın b sini duysam midem bulanıyor