moom222 Kızlar arkdasimin transferinin onuncu günü test günü yani bugün 11.24 çıkmış sizce varmıdır gebelik yükselir inşallah dege r
MyLittleMiraclee moom222 Benim ilk tedavimdede aynısı oldu 11 gibiydi malesef ikinci kan vermemde beşin altına düştü geri. Kimyasal gebelik oluştu…İnşallah artış olur arkadaşınızda
moom222 minikturtam1 genetik tarama sonucu gelen embriyo idi kaçıncı gün bilmiyorum ama en son beşinci gün demsti
moom222 MyLittleMiraclee banada düşük geldi cnm bnde tüp bebekle hamile kaldım 80 ile öğrendim bn doğum yapicam ama arkdasmin çok düşük inşallah artar
moom222 Melek_26942694 evet cnm eğer dueuk iki gün sonra tekrar vericek adet sancisi GB iğne batnalari varmış
moom222 Tosbikannesi1 onunda sanrm beşinci gün aklımda öyle kalmış bide gnetik taramadan geçen embriyo transferi oldu değeri çok düşük ama
zamaneannesi80 moom222 iki gün Sonra tekrar kan ver canım netleşir 10. Güne göre düşük bi değer ama Rabbimin mucizesinden sual olunmaz ❤️
moom222 zamaneannesi80 evet cnm bnde tüp bebekle hamile kaldım 80 le.ogrendim bnde ama arkdasimin çok düşük
Tosbikannesi1 moom222 Benm bi arkadaş 7 mi neydi öyle az ile öğrendi , üstelik ona iki transfer yapılmıştı. İkiside tutmuş meğerse ama az ile öğrendi sonra sonra yükseldi 👍