ZeynepAren Benim kızım Aralık doğumlu . Ona şunları almıştım ;
Hastane çıkışı bir kaynanam bi ben almıstım 10lu ve 5 li set
Tulum 3-4 adet
Uzun kollu zıbın 10
ayaklı alt pijama 10
2li alt üst setlerden 4 -5 adet
Esortman takımı gibi almıstım 2-3 adet
Müslim battaniye 1
Nipperland koyun tuyu battaniye
Nohut battaniye
Eldiven ,Şapka
Ağız mendili ,
Çorap
Bunlar bana yeterli gelmişti bazılarını 1-3 bazıları 0-6 ay almıstım .Daha cok şey almıstım ben büyük de almıstım beğendiğin ürünlerden.
Kusan bebek degil di ama benim bebeğim günde 2-3 en fazla değiştiriyordum üstünü .Kusan bebek oldumu günde 7-10 arası değiştirebiliyorsun Eltimin öyleydi yani . Tulum giydirmeyi cok sevmiştim ben sonrasında tulum cok almıstım cok minnoş oluyordu ❣️🌸