RaYaRY Kızlar kullanan alan dokusuna bakan var mı merak ettim ben prima aldim 1 ve 2 numara duruyo kenarda ama başka markalarida merak ediyorum
naznhrb RaYaRY komşum A101 den sofia diye bir marka almış 2 gündür kullanıyor baya memnun kalmış bende 1 numarasını alcam dursun çünkü bebeği 17 günlük 3 paket başladı baya kullanılıyor ilk etapta