Lizbonn Edilek Hiç beğenmiyorum nedense 🙅🏼♀️ yanındaki türkiye hastanesinden daha çok memnun kalırsınız 🤓
Lizbonn Edilek Yani soguk ve paracı bir hastane geliyor bir kaç kere baska bi bölüme gitmiştim de begenmedim
Lizbonn Edilek Yani memnunsanız bir şey diyemem bu tamamen görüş meselesi 😌 Herkes aynı düşüncede olmak zorunda değil