Kızlar sezaryan sonrası hasta gibi olan varmı değilim ama oyleymisim gibi bogazlarim ağrıyo
Gecem1 üşümüş olabilirsiniz
Gecem1 Ben grip olmuştum 😔 herhalde ameliyathanede üşüttük
Smyye1B olabilir aman sırası değil