Merve201119 -Papatya- Alay edilecek birsey söylemedim ilk hamileligimde bende öyle sanıyordum bebegin nabzi doktorum güldü mümkün değil böyle birsey dedi ve elimi şuan bacağıma koydugumdada kalp atisi oluyor ordada bebek var ozaman size göre gülüncek birsey söylemedim size ben.doktorunuza sorun isterseniz
-Papatya- Merve201119 birincisi alay etmedim Bn şakacı biriyimdir. İkincisi de bu gün doktora gittim ve sordum oda evet dedi. Ve atar damarın atışı ile kalp atışı aynı değil onu fark ediyorum. Boynumda da var damar 😉
Birazxhayaici Bende 11+5 ilk gebeliğiim ikili tarama istediler yaptırmayı düşünmüyorum onun haricinde doktor bir ayda bir atıyor yani bende arada merak ediyorum ama senin gibi düşünüyorum 😊 bide hala geceleri tuvaletten cıkamıyorum normal mi yaa bu haftaya göree
Merve201119 -Papatya- benim üçüncü hamileligim ve hamile degilkende oraya elimi koydugumda nabiz alıyordum dediğim gibi eşimde denedim ondada var büyük oglumdada aynı şekil karnin alt kısmına elini koyunca damar atıyor herkes istediğine inanmakta özgür ben fikrimi söyledim siz istediğinize inanmakta özgürsünüz iyigunler🌸
Merve201119 -Papatya- benim doktorum mümkün değil demişti sizinki evet olabilir demis her yiğidin yoğurt yiyişi farklı ben tartışma amaçlı söylemedim zaten fikrimi söyledim boynumda damar olduğunu bilmiyordum ben hatırlattığın için sağol canim🌸