aycannblogu Hanımlar içinizde spiral çıkartıp uzun süre gebe kalamayan var mı? Ya da bişeyler deneyip bu bana iyi geldi diyebilecek olan? 6 ay önce spirali çıkarttırdım ve bir türlü bebiş olmıyor..hormonlara bakıldı sorun yok ilk bebeğim değil bu arada..
Bebegimizolsundu aycannblogu benim de dört yıldır olmuyor küçük kızımdan sonra spral taktırdım dört yıl önce çıkarttım Yumurtalar tembelleşiyor sanırım kızım 11 yaşında
Eylul2019 aycannblogu evet o kisi benim sanirim.kizimdan sonra taktirdim 10 ay kaldi.ikinci bebegi dusununce cikarttirdin 1.5 sene olmadi doktora gittim testler yapildi hic sorun cikmadi.inofolic kombi verdi onunla hamile kaldm suan 21 haftaligim
marnus aycannblogu eğriçayır markasının sitesinden almıştım ben. Soğuk zincir ile gönderiyorlar çok beğenmiştim. Belli bir soğuklukta olmayınca bozuluyor çünkü
Emresra61 Ben spiralı çıkardıktan 6 ay sonra hamıle kaldım . Bende de hıc sıkıntı yoktu doktor takvıye olarak ınofolıc verdı kullandığım ılk ay hamıle kaldım deneyin ıstersenız