Miisce BeggMm Adetime 2-3 gün vardı pozitifi görmüştüm. Yerleşme ağrılarım sadece adet günlerimde normal adet ağrısının hafif versiyonu şeklinde oldu ve yaklaşık 2 gün sürmüştü 😊
Elizya18 aylinpalaa ya benimde adet sandım var resmen 7 gün var reglime test yaptım kaset çıkmadı sence umut var mıdır
aylinpalaa Elizya18 tabi ki olabilir 7 gün barmış daha belki döllenme bile yeni olabilir. Rabbim gönlünüze göre versin🤲🏻
Miisce Elizya18 kaset tipi testler erken gebeliği göstermez. Erken gebelik testlerinden yapmalısın predictor markası en iyisi. Bence adetine 1-2 gün kala erken gebeliği denemelisin ☺️
hulya_6363 BeggMm çok fazla ağrım olmuştu canm resmen belim kırılacak gibiydi kasık ağrısı ve bel ağrısı çok çektim sonrada yerleşme kanaması yaşadım 3 ,4 gün boyunca