NAZLI133 Kızlar nasıl yıkamam lazım ? Kaç derece de bir de hepsini birlikte mi yıkadınız renkli beyaz ayırdınız mı ?
Ozge NAZLI133 30derece 30dk 800devirde yıkadım. Ben battaniye müslin vs falan da yıkadığım için beyaz renkli ayırdım çok boş da çalışmadı makina.
OzgeSyr_ Ayırdım canım rengi cıkabılcek gibi varsa renkliler içinde de ön yıkama yapabilrsin 30 derece antialerjik programda yıkadım
kuzeymomss NAZLI133 30 derecede makinanın bebek programında yıkıyorum 4 defa durulama yapıyor program ve renkli beyaz ayırmıyorum tüm kıyafetleri %100 pamuk renk akıtmıyor hiç
NAZLI133 kuzeymomss ya benim bebek programım niye 3 saat gösteriyor 60 derece ile başlıyor anlam veremedim ayarlayamadım da 🤔